• Business Central - Hosted

    Az előremutató megoldás

  • Felhőből, havidíjas konstrukcióban, rejtett költségek nélkül

    Találd meg az igényeidhez leginkább illeszkedőt!

    A partner által szolgáltatott és üzemeltetett Dynamics 365 Business Central megoldás teljes vállalatirányítási funkcionalitást kínál a felhős technológiák egyre nagyobb mértékű bevonása mellett. Ideális választás azon vállalatok számára, akik törekednek arra, hogy teret adjanak a technológiának, amely ezáltal egyre növekvő mértékben tudja támogatni működésüket. Mindemellett nem rendelkeznek saját IT erőforrással és nem kívánnak házon belül infrastruktúrát üzemeltetni.

     

    Neked ajánljuk amennyiben:

    Gondolkodásod technológia orientált, fontos számodra, hogy az informatika ne nyűg, hanem támogatást biztosító eszköz legyen, amelynek csak az alkalmazásával szeretnél foglalkozni, kialakítását szívesen bíznád szakértőkre. Iparágad, tevékenységi köröd olyan folyamatok támogatását igényli, melyek megfeleltethetők egy vállalatirányítási rendszer standard funkcióival kialakítható folyamathalmaznak. Fejlesztési igényként a legtöbb esetben az adott piacon egyediséget, versenyelőnyt biztosító folyamatok megvalósítása, valamint szakmai rendszerek felé irányuló adatkapcsolat megvalósítása merül fel. Egy országban működő vállalatod, esetleg cégcsoportod van, ahol a tipikusan 50 alatti felhasználószám esetlegesen szezonalitástól függően ingadozhat.

     

    Rendszerbevezetés/üzemeltetés jellemzői:

    A belépési költség alacsony, a rendszer által kínált, több területen előre beállított funkciók a bevezetés kockázatát csökkentik. A projekt tipikusan az egyedi paraméterek beállításával szokott kezdődni, mely során feltérképezésre kerülnek azok az igények, amelyek esetlegesen fejlesztési feladatokat generálhatnak. A megvalósításkor eldönthető, hogy egy már kész, a Microsoft áruházában elérhető megoldást, vagy egyedi fejlesztést választ az ügyfél. A fejlesztés agilis módszertan alapján történik, az ügyfél folyamatosan látja, miként készül el a számára kialakított egyedi megoldás. A bevezetési projektben fellelhetők a klasszikus változatban is megtalálható oktatás, tesztelés és adatbetöltés feladatai. A felhasználói hozzáférések, a rendszer üzemeltetése, a folyamatos frissítések és legújabb kiadások automatikus rendelkezésre bocsátása egy rögzített havidíj megfizetése mellett érhető el. A bevezetést rögzített tartalom mellett rögzített áron valósítja meg a szolgáltató. A magas fokú standardizációnak, valamint a megfelelően megválasztott és összekapcsolt technológiai komponenseknek köszönhetően lecsökken az ügyfél oldali erőforrás igény, valamint kordában tarthatók a fenntartási költségek is,

     

    A konstrukció összetevői:

    • Felhasználói hozzáférések havidíjas változatban
    • Rögzített tartalmú és díjazású bevezetési csomagok
    • Kiegészítő alkalmazások
  • Felhasználói hozzáférések

     

    Havidíjas konstrukciójú szolgáltatáscsomagunkat nevesített felhasználói hozzáférések keretében tudod igénybe venni. Igyekeztünk minden szükséges olyan alkotóelemet összecsomagolni, amely szükséges egy komplex rendszer működtetéséhez. Havidíjaink ennek megfelelően magukba foglalják a licencek, a felhős infrastruktúra, az üzemeltetés, az ügyféltámogatás valamint a frissítések költségét is.

     

    Csomagjainkat a piaci igényeket figyelembe véve alakítottuk ki, lehetőséget biztosítva a gyors belépésre, valamint a bővítésre is. Az alább ismertetett BASIC, STANDARD és PREMIUM csomagok egy vállalaton belül nem keverhetők, azonban bármikor lehetőség van a hozzáférések számának módosítására, valamint oda-vissza lépegetni a csomagok között.

    BASIC

    A gyors kezdethez

    BASIC csomagunkat neked ajánljuk, ha vállalkozásod kis létszámú, és még nem jelent gondot bizonyos folyamatok manuális elvégzése. Ebben a csomagunkban a legszükségesebb elemeket gyűjtöttük össze, amelyek tisztán a Business Central képességeire, valamint az Office 365 felhős szolgáltatásaira épülnek. Támogatásként tudásbázisunkhoz adunk számodra hozzáférést.

    STANDARD

    Társ a mindennapokban

    STANDARD csomagunk segítheti vállalkozásod, ha a gyári funkciókon túlmenően már szükség mutatkozik a korábban manuálisan elvégzett folyamatok automatizálására, valamint az Office alkalmazások használatára is. Támogatásként hozzáférést biztosítunk tudásbázisunkhoz, valamint esetkezelő rendszerünkhöz is. Insider preview programunk keretében pedig még azelőtt megismerkedhetsz a közelgő újdonságokkal, mielőtt éles üzembe állítanánk őket.

    PREMIUM

    Kiemelkedik a tömegből

    PREMIUM csomagunk mindenben kitűnik a tömegből: prémium szintű adatbázis, e-számlázás, kényelmi funkciók sora, megnövelt esetszám és telefonos támogatás jellemzi.

    TEAM MEMBER

    Ha leginkább csak keresgélsz az adatok között

    TEAM MEMBER hozzáférésünk a BASIC, STANDARD és PREMIUM csomag mellé egyaránt választható. Tartalmazza a leginkább olvasási jogosultsággal rendelkező Business Central, valamint a választott csomaghoz illeszkedő Office 365 licenceket. Önmagában nem alkalmazható, mindenképpen szükséges hozzá egy hozzáférés a fenti csomagokból.

  • Felhasználói hozzáférések tartalma és havidíja

    Áraink felhasználónként értendők

    BASIC

    79 EUR / hó

    Business Central Essentials

    Office 365 Business Essentials

    Tudásbázis, szolgáltatási szintek nélkül

    Azure SQL Standard Tier

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Automatikus frissítések

    Automatikus verziófrissítés

    STANDARD

    99 EUR / hó

    Business Central Essentials

    Office 365 Business Premium

    Tudásbázis

    Garantált szolgáltatási szintek

    5 bejelentés (vállalati szinten)

    Azure SQL Standard Tier

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Interfész 1 elektronikus banki rendszerhez

    Házipénztár

    Automatikus frissítések

    Automatikus verziófrissítés

    Insider Preview program

    PREMIUM

    199 EUR / hó

    Business Central Essentials

    Office 365 Business Premium

    Tudásbázis

    Garantált szolgáltatási szintek

    10 bejelentés és 2 óra telefonos támogatás (vállalati szinten)

    Azure SQL Premium Tier

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Interfész 3 elektronikus banki rendszerhez

    Házipénztár

    E-számla (vállalati szinten 1 000 számla erejéig)

    Automatikus frissítések

    Automatikus verziófrissítés

    Insider Preview program

    TEAM MEMBER

    29 EUR / hó

    Business Central Team Member

    Office 365 (illeszkedik a választott csomagban foglalthoz)

    Támogatás (illeszkedik a választott csomagban foglalthoz)

  • Bevezetési csomagok

    Bevezetési csomagjainkat közel 100 bevezetés tapasztalatai alapján állítottuk össze. Alapcsomagunk a Pénzügy, mely tartalmazza mindazon előre beállított funkciókat, amelyek lehetővé teszik a számlázást, főkönyvi könyvelést és egyéb pénzügyi műveletek elvégzését. A Pénzügyre épül Kereskedelem csomagunk, mely a pénzügyi funkciókon túl támogatja a készletkezelési folyamataidat is. A Kereskedelem csomag kiegészítője az Összeállítás csomagunk, mely a készletezés mellett alap összeszerelési (kvázi gyártási) funkciókat is tartalmaz.

     

    Minden bevezetési csomag tartalmazza:

    • a csomaghoz tartozó, előre beállított funkciókat,
    • a beállított funkciókhoz kapcsolódó oktatásokat,
    • a kezdeti törzs- és nyitóadat feltöltést,
    • az éles indulás támogatását,
    • valamint az első havi pénzügyi zárás támogatását.
  • Bevezetési csomagok díjai

    Rögzített tartalom, fix áron

    PÉNZÜGY

    4 000 EUR

    Alapvető főkönyvi funkciók

    Felosztás

    Költség és bevétel tervezés

    Befektetett eszközök alaprendszer

    Bankszámla kezelés

    Bankkivonatok feldolgozása

    Dimenziókezelés

    Elhatárolások

    Több pénznem kezelése

    Intrastat

    Értékesítési számlázás

    Beszerzési számlázás

    KERESKEDELEM

    +5 000 EUR

    PÉNZÜGY csomagon felül:

    Készletgazdálkodás alaprendszer (Cikktörzs, cikkek árainak kezelése, cikknaplók stb.)

    Cikkcsoportok

    Cikk attribútumok (jellemzők)

    Cikk kereszthivatkozások

    Cikk mellékköltségek

    Visszáru kezelés

    Több raktár kezelése

    Raktárhelyek

    Raktárközi készletmozgások

    ÖSSZEÁLLÍTÁS

    + 2 000 EUR

    KERESKEDELEM csomagon felül

    Darabjegyzék (Késztermékekhez beépülő cikkek, erőforrások, mennyiségek megadása)

    Cikk-követés (Gyártási számok, sorozatszámok, adagszámok, lot számok követése)

    All Posts
    ×
    ×
    Adatkezelési tájékoztatónk a https://www.businesscentral.hu/adatkezeles oldalon található.