• Miért nem érdemes tovább várni a váltással?
     

     

    Elavult rendszerrel nem lehetsz piacvezető

     

    Fejlődnél, de funkcionális, vagy technológiai korlátokba ütközöl? Tartasz tőle, hogy emiatt esetleg hátrányba kerülsz a versenytársaiddal szemben?

     

    Válts verziót és nálunk automatikusan hozzájutsz a félévente megjelenő funkcionális és technológiai újdonságokhoz.

     

    A Business Central jövőbe mutató fejlesztési koncepciójának és az általunk kialakított módszertanoknak köszönhetően többé nem kell aggódnod, hogy beragadsz egy korábbi verzióba.

    Standard funkciókkal gyorsabban és költséghatékonyabban működhetsz

     

    Jellemző a rendszeredre a nagy számosságú egyedi fejlesztés? Támogató partnered egyre drágábban és lassabban szállítja amit kérsz? Ez egy természetes evolúciós következménye az elavult rendszereknek, mivel egyre nehezebb lesz biztosítani a megfelelő szakértelmet a fenntartásukhoz.

     

    A Business Central számtalan új funkciójával és a hozzájuk elérhető standardizált alkalmazásokkal gyorsabban reagálhatsz a változásokra és csökkentheted fenntartási költségeidet.

     

    Speciális folyamataidat kezeld rendszeren kívül és egyszerűen megvalósítható adatkapcsolatokkal kösd össze az érintett területeket.

    Kiaknázhatod a múltadban rejlő lehetőségeket

     

    Problémát jelent összetett elemzéseket végezned az évek során felhalmozott adataidon? Azért nem váltasz, mert nem szeretnél törzs- és nyitó adatokkal indítani egy új rendszert?

     

    Az új verzió használatba vételével nem kell hátat fordítanod a múltnak: adataid akár tranzakciós szinten is átkerülhetnek az új rendszeredbe, így magaddal hozhatsz mindent, amit eddig összegyűjtöttél

     

    Múltbeli adataid alapján a Business Central intelligens funkcióinak alkalmazásával pedig pontosabb képet kaphatsz jövőbeli értékesítésed, készletszintjeid, valamint cash flow-d előrejelzése területén.

    Új rendszered akár 2 hónap alatt használatba veheted

     

    Tartasz a váltás idő- és költségigényes folyamatától, és szeretnéd kollégáid erőforrásait inkább az üzleti folyamatokra koncentrálni?

     

    A munka oroszlánrészét mi végezzük el a jelenlegi rendszeredben lévő fejlesztéseket valamint riportjaidat feltérképező rövid egyeztetéseket követően. Így nem kell amiatt aggódnod, hogy a váltás miatt megakadhat az üzletmeneted. Az új verzió oktatását már a saját adataiddal feltöltött rendszereden fogjuk megtartani.

     

    Bármelyik verzióról előre léphetsz

     

    Nem számít, melyik Navision verzió működik nálad, a váltás ma már csak módszertanok és eszközök kérdése. Mi mindkettőt kialakítottuk és szívesen bocsátjuk rendelkezésedre őket.

     

    A rendszered infrastruktúrájának üzemeltetését is partneredre bízhatod

     

    A verzióváltással együtt lehetőséged nyílik a felhőbe költöztetni vállalatirányítási rendszered. Nincs többé szerver beruházás, magas üzemeltetési költségek. Fizess elő felhős szolgáltatásunkra, és egy könnyen kalkulálható havidíjért cserében megkapod a licenceket, az üzemeltetett infrastruktúrát, a lokalizációt, a jogszabályi megfelelőséget, valamint a szupportot is.

     

    Emellett a felhős szolgáltatás magával hozzá a mindenkori legfrissebb verziókra történő automatikus áttérést, sőt, felhős csomagjaink grátisz tartalmazzák az Office 365 előfizetéseket is.

  • Felkeltettük az érdeklődésed?

    Add meg elérhetőségeid és folytassuk közösen!

    All Posts
    ×