• Business Central Online Szolgáltatáscsomag

    Felhőből, havidíjas konstrukcióban, rejtett költségek nélkül.

    A Microsoft által szolgáltatott és üzemeltetett Dynamics 365 Business Central megoldás egy vállalatirányítási rendszer teljes funkcionalitását kínálja a felhős technológiák egyre nagyobb mértékű bevonása mellett. Ideális választás azon vállalatok számára, akik törekednek arra, hogy teret adjanak a technológiának, amely ezáltal egyre növekvő mértékben tudja támogatni működésüket, mindemellett nem rendelkeznek saját IT erőforrással és nem kívánnak házon belül infrastruktúrát üzemeltetni.

     

    Neked ajánljuk amennyiben:

    Gondolkodásod technológia orientált, fontos számodra, hogy az informatika ne nyűg, hanem támogatást biztosító eszköz legyen, amelynek csak az alkalmazásával szeretnél foglalkozni, kialakítását, üzemeltetését szívesen bíznád szakértőkre. Iparágad, tevékenységi köröd olyan folyamatok támogatását igényli, melyek megfeleltethetők egy vállalatirányítási rendszer standard funkcióival kialakítható folyamathalmaznak. Fejlesztési igényként a legtöbb esetben az adott piacon egyediséget, versenyelőnyt biztosító folyamatok megvalósítása, valamint szakmai rendszerek felé irányuló adatkapcsolat megvalósítása merül fel. Egy országban működő vállalatod, esetleg cégcsoportod van, ahol a tipikusan 50 alatti felhasználószám esetlegesen szezonalitástól függően ingadozhat.

     

    Rendszerbevezetés/üzemeltetés jellemzői:

    A belépési költség alacsony, a rendszer által kínált, több területen előre beállított funkciók a bevezetés kockázatát csökkentik. A projekt tipikusan az egyedi paraméterek beállításával szokott kezdődni, mely során feltérképezésre kerülnek azok az igények, amelyek esetlegesen fejlesztési feladatokat generálhatnak. A megvalósításkor eldönthető, hogy egy már kész, a Microsoft áruházában elérhető megoldást, vagy egyedi fejlesztést választ az ügyfél. A fejlesztés agilis módszertan alapján történik, az ügyfél folyamatosan látja, miként készül el a számára kialakított egyedi megoldás. A bevezetési projektben fellelhetők a klasszikus változatban is megtalálható oktatás, tesztelés és adatbetöltés feladatai. A felhasználói hozzáférések, a rendszer üzemeltetése, a folyamatos frissítések és legújabb kiadások automatikus rendelkezésre bocsátása egy rögzített havidíj megfizetése mellett érhető el. A bevezetést rögzített tartalom mellett rögzített áron valósítja meg a szolgáltató. A magas fokú standardizációnak, valamint a megfelelően megválasztott és összekapcsolt technológiai komponenseknek köszönhetően lecsökken az ügyfél oldali erőforrás igény, valamint kordában tarthatók a fenntartási költségek is,

     

    A konstrukció összetevői:

    • Felhasználói hozzáférések havidíjas változatban
    • Rögzített tartalmú és díjazású bevezetési csomagok
    • Kiegészítő alkalmazások
  • Felhasználói hozzáférések

     

    Havidíjas konstrukciójú szolgáltatáscsomagunkat nevesített felhasználói hozzáférések keretében tudod igénybe venni. Felhasználóid számára összecsomagoltunk mindent alkotóelemet, amely szükséges egy komplex rendszer működtetéséhez. Havidíjaink ennek megfelelően magukba foglalják a licencek, a felhős infrastruktúra, az üzemeltetés, az ügyféltámogatás valamint a frissítések költségét is.

     

    Csomagjainkat a piaci igényeket figyelembe véve alakítottuk ki, lehetőséget biztosítva a gyors belépésre, valamint a bővítésre is. Az alább ismertetett BASIC, STANDARD és PREMIUM csomagok egy vállalaton belül nem keverhetők, azonban bármikor lehetőség van a hozzáférések számának módosítására, valamint oda-vissza lépegetni a csomagok között.

    broken image

    BASIC

    A gyors kezdethez

    BASIC csomagunkat neked ajánljuk, ha vállalkozásod kis létszámú, és még nem jelent gondot bizonyos folyamatok manuális elvégzése. Ebben a csomagunkban a legszükségesebb elemeket gyűjtöttük össze, amelyek tisztán a Business Central képességeire, valamint az Office 365 felhős szolgáltatásaira épülnek. Támogatásként tudásbázisunkhoz adunk számodra hozzáférést.

    broken image

    STANDARD

    Társ a mindennapokban

    STANDARD csomagunk segítheti vállalkozásod, ha a gyári funkciókon túlmenően már szükség mutatkozik a korábban manuálisan elvégzett folyamatok automatizálására, valamint az Office alkalmazások használatára is. Támogatásként hozzáférést biztosítunk tudásbázisunkhoz, valamint esetkezelő rendszerünkhöz is. Insider preview programunk keretében pedig még azelőtt megismerkedhetsz a közelgő újdonságokkal, mielőtt éles üzembe állítanánk őket.

    broken image

    PREMIUM

    Kiemelkedik a tömegből

    PREMIUM csomagunk mindenben kitűnik a tömegből: prémium szintű adatbázis, e-számlázás, kényelmi funkciók sora, megnövelt esetszám és telefonos támogatás jellemzi.

    broken image

    TEAM MEMBER

    Kérdezd le, amire kíváncsi vagy

    TEAM MEMBER hozzáférésünk a BASIC, STANDARD és PREMIUM csomag mellé egyaránt választható. Tartalmazza a leginkább olvasási jogosultsággal rendelkező Business Central, valamint a választott csomaghoz illeszkedő Office 365 licenceket. Önmagában nem alkalmazható, mindenképpen szükséges hozzá legalább egy hozzáférés a fenti csomagokból.

    broken image

    MOBILE DEVICE

    A mobil eszközök és a raktárban dolgozók jóbarátja

    Mobile Device hozzáférésünkkel elsősorban a raktárban dolgozók számára kínálunk hozzáférést a Business Centralhoz. Ezzel a speciális hozzáféréssel megvalósítható, hogy a raktárban, mobil eszközökkel dolgozók készletmozgással járó tranzakciókat végezzenek teljes értékű hozzáférés licencelése nélkül. Önmagában nem alkalmazható, mindenképpen szükséges hozzá legalább egy hozzáférés a fenti csomagokból.

  • Felhasználói csomagok tartalma és havidíja

    Áraink felhasználónként értendők és éves kötelezettségvállalás esetén érvényesek

    BASIC

    99 EUR / hó

    Business Central Essentials hozzáférés

    Naprakész jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Korlátlan, böngésző alapú hozzáférés

    Mobil és tablet alkalmazás (Android, iOS)

    Folyamatosan bővülő tudásbázis

    Közösségi fórumok

    Nagyvállalati szintű rendelkezésre állás

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Mindig a legfrissebb kiadást használhatod

    Legnépszerűbb

    STANDARD

    119 EUR / hó

    Business Central Essentials hozzáférés

    Naprakész jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Házipénztár

    Interfész elektronikus banki rendszerhez

    Korlátlan, böngésző alapú hozzáférés

    Mobil és tablet alkalmazás (Android, iOS)

    Folyamatosan bővülő tudásbázis

    Közösségi fórumok

    Garantált támogatási válaszidők

    2 órányi szakértői támogatás (vállalati szinten)

    Nagyvállalati szintű rendelkezésre állás

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Mindig a legfrissebb kiadást használhatod

    PREMIUM

    219 EUR / hó

    Business Central Essentials hozzáférés

    Naprakész jogszabályi megfelelőség

    ÁNYK (xx65a, xx65m, A60)

    Házipénztár

    Interfész elektronikus banki rendszerhez

    E-számla (vállalati szinten 1 000 számla erejéig)

    Korlátlan, böngésző alapú hozzáférés

    Mobil és tablet alkalmazás (Android, iOS)

    Folyamatosan bővülő tudásbázis

    Közösségi fórumok

    Garantált támogatási válaszidők

    6 órányi szakértői támogatás és 2 óra telefonos támogatás (vállalati szinten)

    Nagyvállalati szintű rendelkezésre állás

    Üzemeltetett infrastruktúra

    Mindig a legfrissebb kiadást használhatod

  • TEAM MEMBER

    39 EUR / hó

    Business Central Team Member hozzáférés

    Támogatás (illeszkedik a választott felhasználói csomagban foglalthoz)

    MOBILE DEVICE

    59 EUR / hó

    Business Central Eszköz alapú hozzáférés

    Hozzáférés raktári mobil eszközökről

    Vonalkód olvasásra és címkenyomtatásra is alkalmas

    Támogatás (illeszkedik a választott felhasználói csomagban foglalthoz)

  • Bevezetési csomagok

    Bevezetési csomagjainkat közel 100 bevezetés tapasztalatai alapján állítottuk össze. Alapcsomagunk a Pénzügy, mely tartalmazza mindazon előre beállított funkciókat, amelyek lehetővé teszik a számlázást, főkönyvi könyvelést és egyéb pénzügyi műveletek elvégzését. A Pénzügyre épül Kereskedelem csomagunk, mely a pénzügyi funkciókon túl támogatja a készletkezelési folyamataidat is. A Kereskedelem csomag bővítménye az Összeállítás csomagunk, mely a készletezés mellett alap összeszerelési (kvázi gyártási) funkciókat is tartalmaz. A fő bevezetési csomagok mellett egyre növekvő számban kínálunk kiegészítő csomagokat, melyekkel tovább mélyíthető a használatba venni kívánt Business Central funkciók köre.

      broken image

      Bevezetési csomagjaink tartalmazzák:

      • a csomaghoz tartozó, előre beállított funkciókat,
      • a beállított funkciókhoz kapcsolódó oktatásokat,
      • a kezdeti törzs- és nyitóadat feltöltést,
      • az éles indulás támogatását,
      • valamint az első havi pénzügyi zárás támogatását (pénzügy csomagnál).
    • Alap bevezetési csomagok díjai

      Rögzített tartalom, fix áron

      PÉNZÜGY

      4 500 EUR

      Alapvető főkönyvi funkciók

      Áfa kezelés – bevallások (xx65A, xx65M, A60)

      Online Számla rendszer kapcsolat

      Adatexport funkció az értékesítési számlákra

      Ismétlődő főkönyvi könyvelések -felosztás

      Költség és bevétel tervezés (budgeting)

      Befektetett eszközök alaprendszer

      Bankszámla kezelés

      Bankkivonatok feldolgozása

      Banki utalási fájl készítése

      Dimenzió-kezelés
      Elhatárolások

      Több pénznem kezelése

      Értékesítési számlázás

      Beszerzési számlázás

      Időszak végi zárási teendők

      Pénzügyi kimutatások készítésének lehetősége

      Dimenziók szerinti elemzések lehetősége

      KERESKEDELEM

      +5 500 EUR

      PÉNZÜGY csomagon felül

      Készletgazdálkodás alaprendszer (Cikktörzs, cikkek árainak kezelése, cikknaplók stb.)

      Cikkcsoportok

      Cikk attribútumok (jellemzők)

      Cikk kereszthivatkozások

      Cikk mellékköltségek

      Visszáru kezelés

      Több raktár kezelése

      Raktárhelyek

      Raktárközi készletmozgások

      Leltárkezelés

      Cikk-követés (sorozatszámok, lot számok követése)

      Intrastat bevallás készítése

      ÖSSZEÁLLÍTÁS

      + 2 500 EUR

      KERESKEDELEM csomagon felül

      Darabjegyzék (Késztermékekhez beépülő cikkek, erőforrások, mennyiségek megadása)

    • Kiegészítő csomagok bevezetési díjai

      Cash Flow

      1 500 EUR

      Cash Flow számlatükör

      Cash Flow előrejelzés

      Prediktív előrejelzés

      HR funkciók

      1 500 EUR

      Alkalmazott nyilvántartás

      Költség-menedzsment

      Távollétek kezelése

      CRM funkciók

      3 000 EUR

      Kapcsolati tevékenységek

      Üzleti lehetőségek (opportunities)

      Feladatok (Tasks)

      Kampányok

      Projektkezelés

      3 500 EUR

      Erőforrások (pénzügyi, humán, technikai) kezelése

      Kapacitások kezelése

      Költségek kezelése (terv-tény összehasonlítással)

      Time-sheet

      Számlázás projektből

    • További információra van szükséged?

      Kérdezz és mi válaszolunk